Premiera „BIZNES BEZ PAPIERU — Komercjalizacja eID i usług zaufania w Polsce i Europie” na konferencji EFPE

Konferencja EFPE 2019 > Aktualności > Premiera „BIZNES BEZ PAPIERU — Komercjalizacja eID i usług zaufania w Polsce i Europie” na konferencji EFPE

Premiera „BIZNES BEZ PAPIERU — Komercjalizacja eID i usług zaufania w Polsce i Europie” na konferencji EFPE

30 maja 2019 | EFPE | Aktualności

Raport BIZNES BEZ PAPIERU — Komercjalizacja eID i usług zaufania w Polsce i Europie to trzecia już publikacja poświęcona, temu ważnemu obszarowi gospodarki cyfrowej, przygotowana przez ekspertów Obserwatorium.biz.

 

W Raporcie opisano:
– mapę polskich dostawców usług elektronicznej identyfikacji oraz usług zaufania;
– perspektywę europejską – jak ten rynek rośnie za granicą i jaki będzie miał wpływ na Polskę;
– potencjał komercjalizacji eID i usług zaufania dla poszczególnych sektorów rynku – finansowego, telekomunikacyjnego, pocztowego i innych;
– konieczne kierunki rozwoju narzędzi takich jak wideo weryfikacja, użycie identyfikacji od dostawców tożsamości, podpis elektroniczny w locie, platformy do podpisywania, walidacje podpisów, elektroniczne doręczenia, aby stały się one narzędziami powszechnie używanymi przez konsumentów i przedsiębiorstwa. W Raporcie wskazujemy na wyniki badań realizowanych wśród uczestników rynku, jak również na głosy ekspertów.

Premierowa prezentacja Raportu odbywa się w dniach 29-30 maja 2019 r. w trakcie konferencji XIX Europejskie Forum Podpisu Elektronicznego w Szczecinie – www.efpe.pl

Rolę Patrona Głównego Raportu pełni Europejskie Forum Podpisu Elektronicznego.

Patronat Honorowy nad Raportem objęło Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii oraz Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji. Partnerami Raportu są Asseco Data Systems SA oraz Krajowa Izba Rozliczeniowa, Patronem Społecznym – Fundacja Polska 5.0 (w organizacji).

Raport dostępny jest do pobrania pod linkiem  https://obserwatorium.biz/wp-content/uploads/2019/05/obs-raport-29-maj-2019.pdf

Szanowna Użytkowniczko/Szanowny Użytkowniku

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r(zwanego dalej „Rozporządzenie”) informuję, iż:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni, ul. Podolska 21, 81-321 Gdynia;
  • Kontakt do Inspektora ochrony danych w Asseco Data Systems S.A. można uzyskać pod adresem e – mail: IOD@assecods.pl, tel.+48 42 675 63 60.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu kontaktu z osobami zainteresowanymi informacjami dotyczącymi konferencji Europejskiego Forum Podpisu Elektronicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez niezbędny do przygotowania i przedstawienia odpowiedzi na zapytanie Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia/zapomnienia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Realizację wszystkich powyższych praw można zrealizować poprzez wniosek złożony na stronie https://www.daneosobowe.assecods.pl
  • Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Regulatora, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.
  • Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do realizacji wniosku z zapytaniem (wybrać odpowiednio). Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości uzyskania odpowiedzi na wysłane zapytanie.

Mam ukończone 13 lat i jestem osobą uprawnioną do samodzielnego wyrażenia zgody

POLITYKA PRYWATNOŚCI